2021/2022

Formularz zgłoszeniowy do plebiscytu dotyczy działalności podejmowanej przez studentów w okresie studiów na Uczelni, do dnia, w którym mija termin składania wniosków o przyznanie tytułu „Student Roku”.

Termin składania formularzy to 23 listopada 2022 w Biurze Samorządu (ul. Bernardyńska 3, pok. 111) lub nadesłać pocztą elektroniczną na adres samorzad@upjp2.edu.pl (wraz z zeskanowaną stroną dotyczącą składanych oświadczeń). Po tym czasie wnioski nie będą przyjmowane.

 

Terminarz

  • Zgłoszenia od 9 do 23 XI 2022
  • Do 7 XI 2022 ogłoszenie wyników:
    • 3 nagrody „Student Roku”
    • 1 „Tytuł Honorowy”
  • 8 XII 2022 wręczenie nagród

 

Zasady zgłoszeń

  • Status studenta UPJPII
  • Średnia ocen nie jest brana pod uwagę podczas rozstrzygania konkursu
  • Minimum jedna aktywność musi być z roku akademickiego 2021/22
  • Wypełnienie Formularza zgłoszeniowego i złożenie go w Biurze Samorządu (ul. Bernardyńska 3, pok. 111) lub przesłanie pocztą elektroniczną na adres samorzad@upjp2.edu.pl
  • Złożenie odpowiednich załączników do formularza (wg wymogów z Regulaminu konkursu)

 

Nagrody

  • 3x1000 zł brutto
  • Tytuł „Studenta Roku UPJPII” w roku akademickim 2021/22
Pliki do pobrania

fundusze.png

reczpospolita.png

malopolska.png

ue.png

Dla Twojej wygody zbieramy ciasteczka, zgadza się na to? :)

Zapisano