2023/2024

 

Terminarz
  • Zgłoszenia od 28 października do 11 listopada 2024 r. do godz. 23:59,
  • Do 8 grudnia 2024 r. ogłoszenie wyników: 3 nagrody „Student Roku”,
  • 9 grudnia 2024 r. wręczenie nagród.
Zasady zgłoszeń
  • Status studenta UPJPII.
  • Średnia ocen nie jest brana pod uwagę podczas rozstrzygania konkursu.
  • Aktywności muszą być z roku akademickiego 2023/24.
  • Wypełnienie formularza zgłoszeniowego i złożenie go w Biurze Samorządu (ul. Bernardyńska 3, pok. 111) lub przesłanie pocztą elektroniczną na adres samorzad@upjp2.edu.pl.
  • Złożenie odpowiednich załączników do formularza (wg wymogów z regulaminu konkursu).
Wymagane załączniki
  • Wypełniony formularz zgłoszeniowy.
  • Załączniki potwierdzające zaangażowanie.
  • Oświadczenie (zał. nr 2 do regulaminu).
  • Oświadczenie w sprawie danych osobowych (zał. nr 3 do regulaminu).
  • Oświadczenie w sprawie wykorzystania wizerunku (zał. nr 4 do regulaminu).
Nagrody
  • 3x1000 zł brutto.
  • Tytuł „Studenta Roku UPJPII” w roku akademickim 2023/24.

 

Pliki do pobrania

fundusze.png

reczpospolita.png

malopolska.png

ue.png

Dla Twojej wygody zbieramy ciasteczka, zgadza się na to? :)

Zapisano